Právny

REKLAMÁCIA A ZÁRUKA

  1. Reklamácie tovaru zakúpeného v INSTYLIO sú riešené v súlade so zákonom zo dňa 27.07.2002 o špeciálnych podmienkach spotrebiteľského predaja a zmeny Občianskeho zákonníka zb. z. 141 pol. 1176 po dobu 24 mesiacov od dátumu vydania tovaru kupujúcemu. Od okamžiku prevzatia zásielky s reklamovaným tovarom sa počas 14 dní rozhodneme o spôsobe riešenia reklamácie.
  2. K reklamačnej zásielke prosím priložte vyplnené hlásenie o reklamácii:
    stiahnuť formulár
    spolu s poslanou faktúrou.
  3. V prípade uznania reklamácie bude tovar vymenený za tovar bez chýb a v prípade, že to nebude možné (napr. daný tovar nie je dostupný), vám ponúkneme výber iného tovaru dostupného v obchode alebo vrátenie peňazí.
  4. Informujeme, že neprijímame žiadne zásielky, ktoré hradí adresát. Balík s reklamovaným tovarom zašlite prostredníctvom Poľskej pošty ako zásielku prvej triedy na adresu na vrátenie, ktorú nájdete na stránkach Kontakt, s prípisom Oddelenie reklamácií. Prosíme o zasielanie balíkov s potvrdením o doručení!
  5. V prípade uznania reklamácie podanej prostredníctvom pošty vraciame náklady na poštovné, ktoré klientovi vznikli. Vrátenie peňazí nevykonávame prostredníctvom poštovej poukážky. V prípade využitia inej špedičnej firmy náklady na doručenie nevraciame.